sobota, 18 maja 2013

Torebka Prezentowa

no proszę początek maja minął w oka mgnieniu, a że mnie nie było to też w Kameralnym żadnych nowości nie przybywało. Mimo wszystko nie próżnowałam w tym czasie, ale skupiłam się tym razem na sobie i niedalekim ślubie :) Tak więc gotowe mam już zaproszenia i wiele innych drobiazgów w rustykalnym stylu, które mam nadzieję, stworzą odpowiedni klimat :)

Dziś znalazłam trochę czasu żeby w końcu wrzucić coś co może ujrzeć światło dzienne, bo wszystko co związane ze ślubem jest póki co ŚCIŚLE TAJNE :D

Niedawno zrobiłam 2 nowe torebki na prezenty. Ta dzisiejsza jest stworzona na bazie serwetki do decoupage'u. Dodana jest do niej słodka falbanka z białej koronki i brązowa wstążka. Wyszło prosto i dziewczęco ;)))




Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz